ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس

ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس

اگر قصد دارید تا برای خرید لباس به کشور ترکیه سفر کنید، بهتر است قبل از سفر اطلاعات کاملی از این کشور، شهرهای تجاری و مجتمع‌های تجاری شهرهای این کشور داشته باشید. اولین سؤال برای این سفر این است که ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس کجاست؟ همچنین باید بدانید که چه زمانی برای خرید لباس بهتر است؟ و از کدام بازارها یا مجتمع‌های خرید بهتر است خرید خود را انجام دهید؟

تقریباً از همه شهرهای ترکیه مثل استانبول، ازمیر، وان، کوش آداسی و آنکارا می‌توانید لباس ارزان خریداری کنید. اما دو سؤال دیگری که مطرح کردیم کمک می‌کند که بهترین خریدتان را انجام دهید.

در هر دوره‌ای از سال در یک شهر و منطقه از ترکیه حراج‌های بزرگی برگزار می‌شود. اگر در این دوره‌ها خرید لباس خود را انجام دهید، آن موقع می‌توانید خرید ارزانی را تجربه کنید. اما کدام شهر در کدام فصل حراجی دارد؟ شما می توانید خرید مسکن در ترکیه را نیز تجربه کنید.

استانبول، اولین هدف گردشگران و خریداران

بسیاری از گردشگرانی که شهرهای مختلف ترکیه را دیده‌اند، معتقدند که ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس، استانبول است. اگر در فروردین به استانبول سفر کنید و لباس خریداری کنید، حتماً هزینه زیادی را برای آن پرداخت خواهید کرد. در روزهای اوایل بهار، هیچ حراجی در استانبول برگزار نمی‌شود و قیمت‌ها در بالاترین سطح خود قرار دارند. البته اینکه حراجی در استانبول برگزار نمی‌شود به این معنی نیست که نمی‌توانید خرید ارزانی در استانبول در اوایل بهار انجام دهید. همیشه در استانبول بازارها و مجتمع‌های تجاری خاصی را می‌توانید پیدا کنید که لباس ارزان می‌فروشند. اما فرصت‌های بهتری برای خرید در حراج‌ها منتظر شما خواهد بود.

خرداد اولین و آخرین فرصت استفاده از حراج بهاره در ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس، یعنی شهر استانبول است. شهر تجاری و گردشگری استانبول حراج‌های پاییزه بزرگی را برگزار می‌کند. این زمان بهترین فرصت برای خرید لباس در هوایی مطبوع از استانبول است. اما اگر سرما را دوست دارید، پس از کریسمس به استانبول مراجعه کنید تا از تخفیف‌های حراج بزرگ این شهر برخوردار شوید. تابعیت ترکیه با خرید خانه نیز تجربه زیبایی خواهد بود

بازار بزرگ بشیکتاش

وقتی ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس را استانبول بدانیم، باید خرید ارزان لباس را در منطقه بشیکتاش استانبول دنبال کنیم. در این منطقه بازار بزرگی به همین نام وجود دارد که ترکیبی از چندین پاساژ و مجتمع تجاری است. در این مجموعه بزرگ تجاری، بازار سینان پاشا را حتماً از دست ندهید. این بازار تقریباً قیمت‌های بهتری نسبت به سایر مجموعه‌های بازار بشیکتاش دارد.

ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس: فستیوال لاله لی

اگر گرمای تابستانی استانبول را برای سفر به ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس انتخاب کردید، در مرداد و شهریور به فستیوال لاله لی در بازار لباس لاله لی حتماً سر بزنید. این منطقه لباس‌فروشی‌های بسیار زیادی دارد. قیمت لباس در این منطقه رقابتی است و در حراج تابستانه به کمترین حد ممکن می‌رسد. قیمت خانه در ترکیه را نیز از این لینک می توانید بخوانید.

بی‌اغلو و خیابان استقلال

منطقه بی‌اغلو در استانبول را هرکسی که به این شهر سفرکرده باشد می‌شناسد. این منطقه با خیابان معروف استقلال که مرکز بوتیک‌های بزرگ است شناخته می‌شود. البته منظور ما از خرید در منطقه بی‌اغلو، بوتیک‌های شیک خیابان استقلال نیست. در این منطقه پاساژهای کوچکی را می‌توانید پیدا کنید که لباس‌های خود را با قیمت ارزانی به فروش می‌رسانند. پاساژ بی اوغلو ایش و پاساژ اطلس دو نمونه از این مراکز خرید ارزان است.

منطقه فاتح و جمعه بازار

هرچند انواع لباس‌ها در منطقه فاتح به فروش می‌رسد، اما در این منطقه، البسه اسلامی را راحت‌تر و با قیمت بهتری می‌توانید پیدا کنید. جمعه بازار این منطقه را هم فراموش نکنید. قیمت‌های این جمعه بازار حتماً نظر شما را جلب خواهد کرد.

ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس: خرید در آسیای استانبول

کادیکوی یک بازار برای مردم بومی شناخته می‌شود و در قسمت آسیایی شهر استانبول قرار دارد. ازآنجایی‌که فروشندگان اصولاً قیمت‌های بهتری برای مردم بومی ارائه می‌کنند، در نتیجه از این منطقه، خرید خوبی را می‌توانید انجام دهید. البته شاید تمامی لباس‌هایی که در خیابان استقلال انتخاب کرده‌اید را نتوانید در کادیکوی پیدا کرده و بخرید.

شنبه بازار باکرکوی

آخرین منطقه استانبول که برای خرید ارزان معرفی می‌کنیم، برای خرید خوب، شرایط خاصی دارد. اگر قصد تفریح دارید و سحرخیز هم هستید، برای شما حتماً ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس، استانبول است. چون می‌توانید یک صبح زود روز شنبه، به بازار لباس باکرکوی بروید و لباس‌های ارزان، شیک و باکیفیتی را خریداری کنید. این شنبه بازار تا ساعات آخر روز فعال است، اما بهترین محصولاتی که در این بازار جالب ارائه می‌شود، در همان ساعات ابتدایی روز فروخته می‌شوند. جالب بودن این بازار علاوه بر اجناس آن، به رفتارهای عجیب‌وغریب فروشندگان برای جلب‌توجه شما هم مرتبط می‌شود.

خرید لباس در آنتالیا

همان‌طور که گفته شد، ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس از نظر خیلی از ایرانیان و سایر گردشگران، شهر استانبول است. اما در شهرهای دیگر این کشور هم می‌توانید خریدهای خوبی را انجام دهید. اوت لت‌هایی که در آنتالیا وجود دارند از مراکز خوب برای خرید لباس برند و ارزان‌قیمت است. این فروشگا‌ه‌ها در واقع همیشه حراج دارند. در ادامه خرید آپارتمان در آنتالیا را نیز مطالعه کنید.

ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس: خرید لباس از شهر وان

ممکن است هدف شما از سفر به کشور ترکیه فقط خرید لباس باشد و حتماً نخواهید که استانبول یا آنتالیا را ببینید. در این صورت برای شما، ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس می‌تواند شهر وان باشد. ازآنجایی‌که این شهر فاصله کمی با مرزهای ایران دارد، سفر زمینی و ارزان‌قیمت به این شهر برای ایرانیان امکان‌پذیر است. از طرف دیگر، اقامت و سایر هزینه‌های سفر به وان نیز نسبت به استانبول کمتر است. البته اینها تنها دلایلی نیست که این شهر را برای ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید لباس پیشنهاد می‌کنیم.

در شهر وان ترکیه فروشگاه‌ها و مجتمع‌های خرید بزرگی وجود دارند که به‌راحتی می‌توانید لباس‌هایی که در نظر دارید را خریداری کنید. به یاد داشته باشید که فصل بهار و پاییز بهترین وقت برای سفر به این شهر و خرید لباس است.

فروشگاه‌های برشکا که مجموعه‌ای اسپانیایی است، مراکز اصلی خرید لباس در شهر وان ترکیه است. از برندهای اروپایی تا برندهای ترک را می‌توانید در این فروشگاه‌ها با قیمت مناسب خریداری کنید. پس از بازدید از فروشگاه برشکا، یادتان باشد که فروشگاه زارا نیز در شهر وان نمایندگی دارد.

علاوه بر فروشگاه‌های برندی که گفته شد، در شهر وان فروشگاه‌های لباس زیادی را در مراکز خرید متعددی که دارد، می‌توانید پیدا کنید که لباس‌های خود را با قیمت مناسبی عرضه می‌کنند.

به شما پیشنهاد می کنیم مقاله خرید ملک در محله های استانبول را نیز بخوانید.

مناطق استانبول

درباره کوبه

کوبه یک بانک اطلاعات املاک است که اطلاعات جامعی از املاک فروشی در ترکیه و قبرس شمالی را در اختیار متقاضیان خرید ملک قرار می‌دهد.

© 2021 کلیه حقوق برای گروه کوبه محفوظ میباشد. طراحی سایت یاس کیش