خرید آپارتمان در آنتالیا

شرایط خرید آپارتمان در آنتالیا: چه مناطقی مناسب خرید ملک در آنتالیا هستند؟ برای خرید ملک در آنتالیا بیش از هر چیز باید در مورد مناطق مختلف این شهر آگاهی پیدا کنید و سپس بر اساس شرایط خود، یک منطقه را بری خرید ملک انتخاب نمایید. برای آگاهی از قیمت آپارتمان در ترکیه و البته قیمت خانه در آنتالیا نیز مانند هر شهر دیگری، در هر منطقه با منطقه‌ای دیگر متفاوت است. در ادامه مهم‌ترین و معروف‌ترین مناطق آنتالیا را که برای خرید ملک مناسب هستند معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

خرید ملک در آنتالیا

در بخش شرقی آنتالیا، دهکده‌ای توریستی به نام آلانیا قرار دارد که امروزه با افزایش بازدیدکنندگان، سرمایه‌گذاران بیشتری به آن توجه می‌کنند و به همین سبب، سرعت توسعه این منطقه افزایش پیدا میکند. در آلانیا، محله‌هایی مانند محموتلار و آوسالار وجود دارد که عموماً دارای ساختمان‌های نوساز و زیبایی هستند که قیمت مناسبی هم دارند. اگر قصد خرید مسکن در آنتالیا را دارید، محله‌های آلانیا می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. به طور کلی خانه خرید در ترکیه تجربه بسیار خوبی است.

خرید ملک در منطقه بلک

منطقه‌ای بی‌سروصدا و دنج در آنتالیا که به علت وجود مراکز ورزشی معروف، علی‌الخصوص مرکز گلف بلک به این نام شناخته می‌شود. این منطقه می‌تواند برای افرادی که به دنبال آرامش می‌گردند و از شلوغی‌های شهر گریزان هستند، بهترین گزینه برای خرید ملک در آنتالیا به‌حساب بیاید.

خرید ملک در منطقه کمر

منطقه‌ای گردشگری که به‌ویژه در فصل تابستان، بازدیدکنندگان بسیاری را جذب می‌کند. این منطقة خوش‌آب‌وهوا به علت نزدیک بودن به مرکز آنتالیا، در قیاس با سایر مناطق خانه‌های گران‌تری دارد.

خرید ملک در کالکان

منطقه کالکان در آنتالیا جزو مناطق گران‌قیمت شهر به‌حساب می‌آید که معماری اغلب ساختمان‌ها و ویلاهای آن مدرن است. منازل موجود در این منطقه دارای چشم‌اندازهای بی‌نظیری به سمت دریای مدیترانه هستند و می‌توانند برای یک اقامت دلچسب گزینه مناسبی به‌حساب بیایند.

خرید ملک در منطقه کپز

این منطقه، منطقة بدون ساحل آنتالیا است که البته جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیاری در آن وجود دارد‌، از جمله باغ‌وحش آنتالیا و آبشار دودن. قیمت زمین و ملک در منطقه کپز کمتر از مناطقی همچون کنتیالتی است و به همین سبب می‌توانید برای خرید خانه ارزان در آنتالیا به این منطقه فکر کنید.

خرید مسکن در آنتالیا: منطقه ایشیکلار

این منطقه مناسب افرادی است که در اوایل دوران مهاجرت خود، به دنبال خرید خانه‌ای ارزان و مناسب می‌گردند. ساختمان‌های موجود در منطقه ایشیکلار نوساز نیستند و به همین سبب قیمت مناسب‌تری نسبت به محله‌های دیگر آنتالیا دارند. در واقع می‌توان گفت قیمت خانه در این منطقه، چیزی در حدود 20 تا 25 درصد کمتر از سایر مناطق آنتالیا است. نکتة مثبت دیگر اینکه، این منطقه توریست‌پذیر نیست و به نسبت محله‌ای خلوت به‌حساب می‌آید. لازم به ذکر است که ایشیکلار از ساحل دور است و به همین دلیل دیگر به چشم‌اندازهای زیبا دسترسی نخواهید داشت. برای خرید خانه از ترکیه این منطقه تا حدود زیادی ارزان است.

خرید آپارتمان در انتالیا

اگر برای خرید آپارتمان در آنتالیا دسترسی به مراکز خدماتی مختلف و حمل‌ونقل عمومی برایتان اولویت دارد، بهترین انتخاب می‌تواند مرکز شهر باشد. این منطقه در قیاس با سایر مناطق بافتی قدیمی دارد اما شلوغ‌تر است. برای انتخاب یک منطقه مناسب جهت خرید ملک در آنتالیا، آشنایی با جاذبه‌های گردشگری شهر نیز اهمیت دارد. برخی مراکز گردشگری معروف آنتالیا عبارت‌اند از:

  • دروازه هادریان که تنها دروازه باقی‌مانده از شهر باستانی سریک است و درگذشته به‌دور این شهر کشیده شده بود. این دروازه که در اصل بخشی از یک دیوار مرمری است، سه قوس زیبا در ساختمان خود دارد و به‌افتخار امپراطور روم باستان، هادریانوس، به نام هادریان ثبت شده است.
  • مجموعه آبشارهای دودن که از معروف‌ترین آبشارهای ترکیه است و برای بازدید از آن باید حدوداً 12 کیلومتر در خارج از شهر طی کنید.
  • آنتالیا به‌عنوان شهری بااصالت و قدمت طولانی، موزه‌های متعددی دارد که اگر علاقه‌مند به اقامت در آن باشید، بازدید از این موزه‌ها برای آشنایی با تاریخچه این شهر گزینه مناسبی است. در این میان موزه باستان‌شناسی آنتالیا شهرت بیشتری در میان گردشگران داشته و دارای فضایی متشکل از 13 سالن است.

خرید آپارتمان مبله در آنتالیا

  • ساحل کنیالتی از جمله ساحل‌های معروف و پرطرف‌دار آنتالیا است که اتفاقاً چندان فاصله‌ای با مرکز شهر ندارد. در این ساحل امکانات رفاهی زیادی از جمله مراکز تفریحی، رستوران‌، صندلی آفتاب و... برای بازدیدکنندگان فراهم شده و محیط آن نیز بسیار تمیز است.
  • از آثار باستانی به‌جامانده از دوران گذشته شهر آنتالیا، برج ساعت آن است که درواقع باقی‌ماندة 80 برجی است که در زمان محاصره شهر پابرجا بوده است. تاریخ و تمدن این شهر، در سازة سنگی برج ساعت و کتیبه‌های باستانی آن قابل‌مشاهده است.
  • مسجد یولی از قدیمی‌ترین نمونه‌های مساجد چند گنبدی است که درگذشته توسط کیقباد سلجوقی بنا شد. مناره این مسجد 38 متر ارتفاع دارد و راه‌پلة آن شامل 90 پله به سمت بالا است. این مسجد که زمانی به‌عنوان کلیسا مورداستفاده افراد قرار گرفته شده، از 7 ساختمان متفاوت و کاربردی تشکیل شده است که شامل مقبره نگار خاتون، مسجد علاءالدین، مناره یولی، حمام سلجوقی، مدرسه کیخسرو، مدرسه آتابی، مهمت بی و منزل درویش سلجوقی می‌شوند. مناره این مسجد به‌عنوان نماد شهر آنتالیا در میان عموم شناخته می‌شود.

قیمت آپارتمان در آنتالیا چقدر است؟

سواحل زیبای آنتالیا و مناطق گردشگری آن موجب شده است تا میزان مهاجرت به این شهر افزایش‌یافته و در نتیجه، میزان تقاضا برای خرید ملک در آنتالیا در قیاس با جمعیت ساکن در آن افزایش بیشتری پیدا کند. رونق صنعت گردشگری در این شهر تمایل سرمایه‌گذاران خارجی را برای سرمایه گذاری در این شهر افزایش داده و به همین سبب، توسعه آنتالیا پیشرفت چشمگیری پیدا کرده است. از طرفی تغییراتی که در قوانین مهاجرت در کشور ترکیه اعمال شده است، موجب شده تا افراد زیادی به اقامت گرفتن در این شهر علاقه‌مند شوند. حمایت دولت ترکیه از مهاجران و تسهیل شرایط خرید ملک در آنتالیا و دیگر شهرهای ترکیه، موجب افزایش تقاضای افراد می شود. اتباع خارجی می‌توانند برای خرید زمین در آنتالیا اقدام کنند؛ لازم به ذکر است که هر فرد قادر است در نهایت 30 هکتار از زمین‌های کشور ترکیه را بخرد و در شهری مانند آنتالیا نیز تنها اجازه خرید 10 درصد از املاک موجود در شهر برای متقاضیان خارجی فراهم است. خانه خریدن در ترکیه مقررات خودش را دارد.

قیمت آپارتمان در آنتالیای ترکیه

برای خرید ملک در آنتالیا باید به شرایط تأثیرگذار بر قیمت آن توجه داشته باشید؛ از عوامل تأثیرگذار بر اجاره ملک در آنتالیا می‌توان به موقعیت ملک، منطقه مدنظر، سال ساخت، نوع مصالح به‌کاررفته در ساخت ملک، چشم‌انداز دریا و معماری داخلی آن اشاره کرد. آنتالیا از لحاظ امنیت سال‌هاست که مشکل به خصوصی نداشته و همین مسئله، راه را برای سرمایه‌گذاران خارجی و اقامت مهاجران هموارتر می‌کند. عموماً قیمت ملک در آنتالیا از حدود 40 هزار یورو شروع می‌شود اما در مجموع، خرید ملک در آنتالیا در مقایسه با شهری مانند استانبول، مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ گاهی این اختلاف قیمت می‌تواند به حدود 4 یا 5 برابر نیز برسد. علاوه بر موارد ذکر شده، عواملی همچون تعداد اتاق‌خواب‌ها، معماری داخلی ساختمان و میزان مدرن بودن آن، موقعیت ساختمان و... نیز بر قیمت خرید ملک در آنتالیا و اجاره آن تأثیرگذار است.

فواید خرید خونه در آنتالیا

همان‌طور که پیش‌ازاین هم اشاره کردیم، آنتالیا امروزه رشد و توسعه بسیاری داشته و به شهری آینده‌دار بدل شده است و به همین سبب توجه بسیاری از اتباع خارجی برای خرید ملک در آنتالیا جلب شده است. در ادامه به برخی از مزایای حاصل از خرید ملک در آنتالیا اشاره خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید. با خرید ملک در آنتالیا حتی اگر قصد اقامت در این شهر را هم نداشته باشید، می‌توانید ملک مدنظر را اجاره داده و سود زیادی ببرید. علاوه بر این، در هر زمان که خواستید می‌توانید ملک خود را بفروشید و به پول نقد برسید. با اقامت و خرید ملک در آنتالیا، ضمن بهرمندیاز امکانات فراوان شهر، از شلوغی‌ها و آلودگی‌های شهرهای بزرگ نیز می‌توانید بگریزید. سیستم حل و نقل آنتالیا می‌تواند رفت‌وآمد شما را با مراکز مختلف تسهیل کند. از دیگر مزایای خرید ملک در آنتالیا این است که ضمن بهرمندیاز ویژگی‌های یک شهر مدرن، شما می‌توانید در فاصله‌ای کم به طبیعتی بکر و منحصربه‌فرد، شامل جنگل، کوهستان و دریا دست پیدا کنید.

دلایل خرید ملک در آنتالیا

  • قیمت مسکن در آنتالیا، در مقایسه با سایر شهرهای ترکیه، بسیار ارزان‌تر است.
  • ملک‌های گوناگون با تنوع قیمتی بالا در آنتالیا موجود است و افراد با توان مالی متفاوت می‌توانند اقدام به خرید کنند.
  • برای خرید ملک در آنتالیا می‌توانید از گزینه وام‌های بانکی نیز استفاده کنید یا هزینه خرید ملک را صورت اقساطی بپردازید.
  • امنیت و آرامش حاکم بر شهر آنتالیا مثال‌زدنی است.
  • به لحاظ موضوعات زیبایی‌شناسی نیز این شهر حرفی برای گفتن دارد و علاوه بر طبیعت زیبا، دارای ساختمان‌هایی مدرن و شیک نیز هست .
  • به علت آمار بالای خریدوفروش زمین در آنتالیا، معاملات با اعتماد و امنیت بالایی انجام می‌شوند.
  • شما می‌توانید هر ملکی که مدنظرتان است را در این شهر خریده یا اجاره کنید. آپارتمان، ویلا، واحدهای تجاری و زمین‌های مسکونی از جمله املاک قابل و خریدوفروش موجود در شهر هستند.
  • در این شهر شما هم به ساختمان‌های قدیمی دسترسی خواهید داشت، هم به آپارتمان‌های نوساز و مدرن.
  • ساخت‌وساز و خریدوفروش ملک در آنتالیا همواره موردتوجه سرمایه‌گذاران زیادی بوده است.

روش انتخاب ملک در آنتالیا

برای انتخاب ملک مورد نظرتان در آنتالیا یا سایر شهرهای ترکیه، لازم است نکاتی را مدنظر داشته باشید. برای خریک ملک در آنتالیا، پیش از هر چیز بهتر است محله‌ای باب سلیقه خود شناسایی و انتخاب کنید. سپس بر اساس بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید می‌توانید ویژگی‌هایی همچون تعداد اتاق، متراژ، سال ساخت، مبله بودن و فاصله خانه از دریا را تعیین کنید. پس از انتخاب نهایی خانه، برای پیش برد فرآیند‌های قانونی و عقد قرارداد می‌توانید به مؤسسات قانونی یا مراکز معتبر مشاوره املاک مراجعه نمایید. اگر قصد خرید یا اجاره یک آپارتمان حداکثر سه خواب را در آنتالیا دارید، می‌توانید بهترین خانه‌ها را در مناطقی مانند کنیالتی، ساری سو، اونجالی و کپز پیدا کنید. برای خرید ویلاهای لوکس و مدرن که غالباً ۶ اتاق دارند هم می‌توانید به منطقه ملا یوسف کنیالتی سر بزنید. یکی از راه‌های دریافت حق شهروندی خرید ویلا در آنتالیا است. ویلاهای واقع در مناطق نام‌برده، اغلب دارای امکاناتی همچون نگهبانی شبانه‌روزی، استخر، فضای سبز و باشگاه ورزشی هستند. بجز خرید ملک لوکس در استانبول شما می توانید در این منطقه نیز ویلاهای لوکس بخرید. به‌خاطر داشته باشید که خرید و اجاره آپارتمان نیز می‌تواند راهی برای دریافت اقامت در کشور ترکیه و شهر آنتالیا باشد.

خرید ملک در آنتالیای ترکیه

یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین راه‌های کسب اقامت موقت در کشور ترکیه، اجاره کردن خانه در شهرهای این کشور است. البته شما می توانید اقامت ترکیه با خرید ملک ارزان را نیز تجربه کنید. امروزه شما می‌توانید با داشتن یک اجاره‌نامه یک‌ساله در شهر آنتالیا، اقامت موقت یا توریستی کشور ترکیه را با اعتباری به مدت یک سال به دست بیاورید. برای اخذ اقامت موقت در شهر آنتالیا به مدارکی احتیاج دارید که شامل مواردی به شرح زیر می‌شود:

  • پاسپورت و کپی آن
  • کپی از مهر آخرین ورود به ترکیه
  • تعدادی عکس پرسنلی 3×4
  • دردست‌داشتن اجاره‌نامه با اعتباری حداقل به مدت یک سال که به نام شخص متقاضی است.
  • برگه تأیید اجاره‌نامه توسط دفترخانه‌های معتبر
  • اصل فیش واریزی اداره پست و اداره مهاجرت
  • دریافت شماره مالیاتی از سازمان مربوط
  • داشتن بیمه سلامت با حداقل اعتبار یک‌ساله

لازم به ذکر است که بر اساس قوانین مهاجرتی کشور ترکیه، با هر قرارداد سه نفر می‌توانند اقامت موقت در این کشور را دریافت نمایند.

قوانین مربوط به اجاره ملک در آنتالیا

اصولاً برای اجاره خانه در آنتالیا، مستأجر باید هزینه یک ماه اجاره را به‌عنوان ودیعه به صاحبخانه بدهد و همچنین معادل یک ماه اجاره‌بها را نیز به‌عنوان حق کمیسیون به املاک بپردازد. بااین‌حال برخی از صاحبخانه‌ها اجاره چند ماه را زودتر از مستأجر دریافت می‌کنند که این مسئله به توافق بین دو طرف معامله برمی‌گردد. اگر قصد اجاره خانه در این شهر را دارید، پیشنهاد ما به شما اجاره یک آپارتمان مبله در آنتالیا است. استفاده از این خانه‌ها علاوه بر مقرون‌به‌صرفه بودن، برای بسیاری از افراد و خانواده‌هایی که به‌تازگی مهاجرت کرده‌اند مناسب است. آپارتمان‌های مبله در تمام محله‌های آنتالیا وجود دارند و تمامی امکانات و وسایل موردنیاز زندگی از قبیل اینترنت، وسایل سرمایشی و گرمایشی و خدمات نظافت را برای افراد تأمین می‌کنند. برای اجاره کردن و خرید آپارتمان مبله در استانبول و خانه‌های مبله در آنتالیا این نکته را فراموش نکنید که حتماً پیش از عقد قرارداد، تمامی وسایل موجود در خانه را ثبت و یادداشت نمایید تا در زمان تحویل دادن خانه با مشکل خاصی روبه‌رو نشوید. به‌خاطر داشته باشید از آن جایی که قراردادهای ثبت شده برای خرید یا اجاره آپارتمان در آنتالیا به زبان ترکی تنظیم شده‌اند، تسلط شما به زبان ترکی برای پیشبرد امور، ضروری است. اگر به زبان ترکی تسلط کافی ندارید، باید از یک مترجم قابل‌اطمینان یا مشاور املاک معتبر کمک بگیرید تا در هنگام عقد قرارداد مشکلی برایتان ایجاد نشود.

شرایط خرید ملک در آلانیا ترکیه

در سواحل جنوبی کشور ترکیه، شهر ساحلی و زیبای آلانیا واقع در منطقه آنتالیا وجود دارد. آلانیا در بخش شرقی آنتالیا قرار دارد و دارای یک موقعیت استراتژیک طبیعی است؛ این شهر در یک‌شبه جزیره در دریای مدیترانه و زیررشته کوه‌های توروس می باشد. شهرت آلانیا به علت وجود طبیعت منحصربه‌فرد و سواحل زیبای آن است که مناظر جذابی را به وجود می‌آورند. علاوه بر این، آلانیا شهری مدرن و پیشرفته در آنتالیا محسوب می‌شود که همواره موردتوجه گردشگران بسیاری قرار می‌گیرد. به‌خاطر همین استقبال گردشگران، آلانیا همواره شلوغ است. یکی از دلایلی که می‌تواند افراد را برای خرید خانه در آلانیا ترغیب کند، زیبایی این منطقه است. کافی است فقط یک‌بار نقاط مختلف آلانیا را دیده باشید تا برای همیشه زیبایی‌های آن در ذهنتان ماندگار شود. یکی دیگر از دلایل خرید ملک در ترکیه مخصوصا در آلانیا، موقعیت آن و امکان دسترسی داشتن به شهر آنتالیا است. فاصله آلانیا تا شهر به‌گونه‌ای است که از فرودگاه جدید آن تا آنتالیا حدوداً 30 دقیقه راه است.

آپارتمان در آنتالیا

بسیاری از افراد به‌خصوص اروپایی‌ها که به گشت‌وگذار در منطقه مدیترانه علاقه دارند، ترجیح می‌دهند در ترکیه و به‌خصوص در آلانیا یک‌خانه یا ویلا خریداری کنند. بسیاری از گردشگران آن‌قدر به آلانیا علاقه‌مند می‌شوند که می‌خواهند یک سبک زندگی مشابه سبک زندگی افراد حاضر در منطقه داشته باشند. برای اروپایی‌هایی که به‌عنوان گردشگر به ترکیه می‌آیند، آلانیا یکی از بهترین مکان‌های دنیا است که بیشتر ساکنین آن مهاجران هستند و به زبان انگلیسی تسلط دارند. علاوه بر مسائل زیبایی‌شناسی، آلانیا منطقه‌ای ایده‌آل برای سکونت به‌حساب می‌آید که ارزان‌تر از سایر مناطق است. همان‌طور که گفتیم، میزان تقاضا برای اقامت ترکیه با خرید ملک در آن افزایش‌یافته است، به همین سبب تقاضا برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک در آلانیا نیز افزایش‌یافته و این منطقه نیز در مسیر پیشرفت قرار گرفته است. این شهر که مکانی مناسب برای اقامت اتباع خارجی محسوب می‌شود، نسبت به دیگر شهرهای ترکیه برتری خاصی در شاخص‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد.

خرید آپارتمان در آنتالیا ترکیه

آب‌وهوای آنتالیا، به دلیل مجاورت با ساحل دریای مدیترانه، معتدل است و تابستان‌هایی گرم و آفتابی و زمستان‌هایی پرباران با هوایی معتدل دارد. طبیعت منحصربه‌فرد و نخل‌های زیبای آنتالیا نیز همواره موردتوجه بسیاری از مهاجران و گردشگران بوده است. به‌طورکلی تغییرات جوی در این شهر محدود است و اکثر روزهای سال در حالت گرم و معتدل قرار دارد.

شرایط خرید آپارتمان در آنتالیا: آب و هوا

آنتالیا می‌تواند تمام روزهای سال میزبان گردشگران بسیاری باشد. در روزهای تابستانی هوای این شهر اغلب بین 35 تا 45 درجه حرارت دارد و میزان رطوبت موجود هم به 65 تا 85 درصد می‌رسد. در زمستان‌ها اما دما به حدود 17 تا 19 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و بسیاری از اوقات باران‌های موسمی و طوفان اتفاق می‌افتد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، بهترین زمانی که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم از ابتدای بهار تا اواسط پاییز است؛ در این زمان هوا بسیار دلپذیر و معتدل بوده و در بهترین حالت خود قرار دارد. بااین‌حال، به علت ارزان‌تر بودن هزینه‌های سفر، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در پاییز و زمستان به این شهر سفر کنند. اگر قصد خرید خانه در ترکیه و آنتالیا را دارید، خوب است به‌خاطر داشته باشید که در مناطق ساحلی شهر، به علت گرما و رطوبت بالای فصل تابستان و بهار، کولرگازی اغلب روشن است و به علت نرخ بالای برق در ترکیه، قبض برق سنگینی در انتظار شما خواهد بود؛ به همین سبب، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ملک در آنتالیا، مناطق ساحلی را اولویت قرار ندهید. ویژگی‌های مثبتی که از این شهر برشمردیم، موجب شده است تا مهاجران و اتباع خارجی بسیاری که به دنبال کسب اقامت ترکیه هستند، با خرید ملک در آنتالیا به‌راحتی بتوانند شهروند ترکیه شوند. پیش از اقدام به خرید ملک در آنتالیا خوب است که با یک وکیل مهاجرت باتجربه و کاربلد مشورت نمایید.

فروش آپارتمان در آنتالیا

اگر قصد خرید ملک در آنتالیا و اقامت با خرید خانه در ترکیه را دارید، خوب است با سیستم حمل‌ونقل آن آشنا شوید. آنتالیا از وسایل حمل‌ونقل متنوعی همچون اتوبوس، مینی‌بوس، تاکسی، واگن برقی و دلموش برخوردار است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. سیستم اتوبوس‌رانی آنتالیا بسیار منظم و راحت است و به اغلب مناطق شهر خدمت‌رسانی می‌کند. به همین جهت اغلب گردشگران استفاده از سیستم اتوبوس‌رانی را برای بازدید از مناطق توریستی ترجیح می‌دهند. هزینه سفر با اتوبوس‌های شهری هم حدوداً دو هزار تومان است و شما برای استفاده از این اتوبوس‌ها می‌توانید کارت‌های اعتباری مخصوص شهر آنتالیا را از اغلب کیوسک‌ها و فروشگاه‌های این شهر خریداری کنید.

آپارتمان در آنتالیا: حمل‌ونقل

از آن جایی که آنتالیا شهری ساحلی است، از اتوبوس‌های دریایی هم برخوردار است که عموماً از صبح تا شب به شهروندان و گردشگران خدمت‌رسانی می‌کنند. لازم به ذکر است که هزینه تردد با این اتوبوس‌ها کمی بیشتر از اتوبوس‌های معمولی درون‌شهری است. برای خرید خانه در ترکیه می توانید آنتالیا را انتخاب کنید. امکانات این شهر بسیار عالی است. اگر قصد جابه‌جایی در مسیرهای طولانی‌تر را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خطوط تاکسی موجود در سطح شهر آنتالیا است. این تاکسی‌ها اغلب تا نیمه‌شب در شهر تردد می‌کنند و هزینه رفت‌وآمد افراد با تاکسی‌متر محاسبه می‌شود. البته بعد از نیمه‌شب هم برخی تاکسی‌ها به فعالیت خود در این شهر ادامه می‌دهند اما نرخ کرایه بالاتری خواهند داشت. برای صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت‌وآمد شهری، پیشنهاد ما این است که برای خرید آپارتمان در آنتالیای ترکیه به مرکز شهر مراجعه کنید. علی‌رغم بالا بودن قیمت ملک در مرکز شهر نسبت به مناطق جنگلی یا توریستی، رفت‌وآمد شما از مرکز شهر به دیگر مناطق راحت‌تر خواهد بود؛ بنابراین برای خریدوفروش مسکن در آنتالیا، مناطق مرکزی، همچون منطقه لارا را اولویت خود قرار دهید. با خرید خانه در لارا آنتالیا، با کمترین هزینه می‌توانید به مناطق مختلف شهر جابه‌جا شوید.

قیمت آپارتمان در آنتالیا به پول ایران: حمل و نقل

از دیگر وسایل نقلیه عمومی که در شهر آنتالیا مورداستفاده قرار می‌گیرد، دلموش است. دلموش‌ها به‌راحتی در دسترس قرار می‌گیرند و هزینه رفت‌وآمد با آن‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. دلموش‌ها هم برای سفرهای درون‌شهری و هم برای سفرهای کوتاه به مناطق حاشیه مناسب هستند؛ علاوه بر این اگر گردشگر یا توریستی باشید که مسیر را گم‌کرده، این وسیله می‌تواند کمک‌رسان خوبی برای شما به‌حساب بیاید. اگر قصد سفر به شهر آنتالیا را دارید خوب است بدانید که از فرودگاه تا مرکز شهر خطوط اتوبوس یا مینی‌بوس وجود ندارند و برای عبور و مرور باید از تاکسی‌ها استفاده کنید. خرید آپارتمان در آنتالیا به دلیل وجود حمل و نقل راحت کار درستی است. دیگر وسیله نقلیه موجود در آنتالیا، تراموا یا واگن‌های برقی هستند که البته فقط در مکان‌های مشخصی در شهر وجود دارند. واگن‌های برقی افراد را به مقصد جاذبه‌های گردشگری شهر جابه‌جا می‌کنند و دارای یک خط و 2 واگن هستند. تراموا هر نیم ساعت یک‌بار حرکت می‌کند و چنانچه قصد خرید ملک در ترکیه و مقیم شدن در شهر آنتالیا را داشته باشید، وسیله‌ای ارزان و راحت به شمار می‌رود که می‌توانید از آن استفاده کنید.

شرایط خانه خریدن در انتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای توریستی و گردشگری کشور ترکیه است که به نگین مدیترانه نیز شناخته می‌شود. این شهر با وسعتی برابر با 1417 کیلومترمربع، جمعیتی بیش از 2.5 میلیون نفر را در خود جای‌داده و در ناحیه جنوب غربی ترکیه واقع شده است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد آنتالیا، این شهر را به یکی از مقاصد مهاجران تبدیل کرده است. از طرفی بسیاری از افرادی که برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت به ترکیه سفر می‌کنند، آنتالیا را به‌عنوان مقصد و محل استراحت خود انتخاب می‌کنند. برای یک اقامت راحت و لذت‌بخش، بهترین راه خرید خانه از ترکیه است. اما پیش از خرید آپارتمان در آنتالیا خوب است که با ویژگی‌های این شهر آشنا شوید. این شهر به پایتخت گردشگری کشور ترکیه معروف است و بسیاری از اتباع خارجی، آنتالیا را به‌عنوان مقصد نهایی خود برای دریافت اقامت انتخاب می‌کنند. در همین راستا داده‌های آماری نشان می‌دهند که جمعیت آنتالیا در 2019 چیزی در حدود 1.5 درصد افزایش داشته است. در سال‌های اخیر، آنتالیا پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه گردشگری و جذب توریست داشته است. صنعت هتل‌سازی و ساخت برج‌های تجاری، مراکز تفریحی همچون پارک‌های آبی، ساحل‌های زیبا و مراکز خرید بزرگ در این کشور توسعه بسیاری پیدا کرده است.

خرید آپارتمان در آنتالیا

در واقع می‌توان گفت که منبع درآمد اصلی ابن شهر از همین گردشگری و جذب توریست حاصل می‌شود. به‌غیراز این، کشاورزی هم در آنتالیا رونق داشته و محصولاتی مانند زیتون، انواع مرکبات و پنبه نیز در این شهر کشت می‌شود. کشتی‌سازی هم در این شهر جزو صنایع توسعه‌یافته محسوب می‌شود و تأثیر بسیاری بر جذب توریست و مهاجر و البته خریدوفروش ملک در آنتالیا دارد. قیمت آپارتمان در ترکیه متفاوت است اما خرید آپارتمان ارزان در آنتالیا کار زیاد سختی نیست.

املاک انتالیا

در این مقاله سعی کردیم ویژگی‌های منحصربه‌فرد آنتالیا و مناطق مختلف آن را بیان کنیم و شرایط را برای خرید ملک در این مناطق بررسی نماییم. بخش عظیمی از کشور ترکیه در شمال غرب آسیا و قیمت کوچکی از آن نیز در جنوب شرق اروپا قرار دارد. پایتخت این کشور جزو شهرهای مدرن و پیشرفته دنیا محسوب می‌شود و دومین شهر پرجمعیت ترکیه است. همان‌طور که می‌دانید زبان رسمی ترکیه و شهرهای مختلف آن ترکی است و واحد پول این کشور لیر است. اگر هدفتان از خرید ملک در آنتالیای ترکیه یا سایر شهرهای آن خرید خانه و اقامت در ترکیه در این شهر است، پیش از هرگونه اقدامی با یک وکیل مهاجرتی معتبر و باتجربه مشورت کنید تا کاملاً با شرایط این کشور و قوانین مهاجرتی آن آشنا شوید. اقدامات خارج از چارچوب قوانین جهت مهاجرت به این کشور، می‌تواند موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای شما شود؛ افراد بسیاری به علت انجام اقدامات غیرقانونی و خارج از چهارچوب در زندان‌های ترکیه به سر می‌برند و علاوه بر این تمام سرمایه زندگی خود را نیز ازدست‌داده‌اند.

ملک آنتالیا

ترکیه به علت همسایگی با ایران، فرهنگ مشترک بسیاری با ما ایرانیان دارد و ازاین‌رو می‌تواند مقصد مناسبی برای شما به‌حساب بیاید، اما فراموش نکنید که در نهایت تفاوت‌های فرهنگی بسیاری نیز بین دو کشور وجود دارد که پیش از مهاجرت باید با آن‌ها آشنا شوید تا بتوانید اقامت آرامش‌بخش‌تری را تجربه کنید. برای خرید ملک در آنتالیا آن چه بیش از همه اهمیت دارد، بودجه‌ای است که شما برای این کار در نظر گرفته‌اید. در هنگام مشورت با وکیل مهاجرتی معتبر خود، او را از محدوده بودجه در دسترستان آگاه کنید تا بر اساس آن بتواند بهترین منطقه و شرایط را به شما معرفی کند. پیش از عقد قرارداد، تمامی مفاد موجود در آن را بادقت بخوانید و با آگاهی از شروط موجود قرارداد ببندید، علی‌الخصوص نسبت به شرایط فسخ قرارداد آگاهی پیدا کنید تا اگر به هر دلیلی از خرید ملکی پشیمان شدید، امکان برگشت داشته باشید. پیش از خرید خانه در آنتالیا یا سایر شهرهای ترکیه، ویژگی‌های ساختمان را به‌دقت بررسی کنید؛ قدمت لوله‌کشی، سال ساخت، معماری داخلی، مجوز ساخت، نقشه کلی ساختمان، مناطق مجاور ساختمان، دردسترس‌بودن امکانات رفاهی مختلف، همسایه‌ها، صاحبخانه و... از جمله مواردی هستند که عدم توجه به آن‌ها می‌تواند مشکلاتی را برای شما به بار بیاورد.  

مناطق استانبول

درباره کوبه

کوبه یک بانک اطلاعات املاک است که اطلاعات جامعی از املاک فروشی در ترکیه و قبرس شمالی را در اختیار متقاضیان خرید ملک قرار می‌دهد.

© 2021 کلیه حقوق برای گروه کوبه محفوظ میباشد. طراحی سایت یاس کیش