پارک مینیاتورک

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول یک شهر مینیاتوری جذاب است که در سال ۲۰۰۳ با ۶۰ هزار متر مربع مساحت در منطقه سوتلوجه، در شمال شرقی شاخ طلایی افتتاح شد و در آن قسمت هایی برای ماکت ها، فضای سبز، فضای سرپوشیده، استخر و پارکینگ در نظر گرفته شد.

در این پارک شما می‌توانید ۵۸ تا از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول را یکجا به صورت ماکت‌های بسیار زیبایی که ۲۵ برابر کوچک شده‌اند ببینید، جاذبه هایی مثل برج گالاتا، ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد که شکل و شمایل خاصی به پارک داده اند.

به جز جاذبه‌های استانبول، بسیاری از جاذبه‌های آناتولی و امپراطوری عثمانی که این روزها دیگر جزو قلمرو ترکیه نیست، نیز در این پارک قابل مشاهده است.

تعداد این ماکت‌ها به بیش از ۱۲۰ اثر می‌رسد و تعدادشان زیادتر هم خواهد شد. مطمئنا بازدید از همه ی جاذبه های تاریخی و باستانی ترکیه زمان زیادی می خواهد اما این پارک فرصتی را به وجود آورده تا در عرض چند ساعت بسیاری از این جاذبه ها را ببینید ضمنا می توانید در رستوران‌های پارک غذایی خوشمزه میل کنید و به شهربازی بروید.

برای خرید ملک در استانبول می توانید از سایت املاک ترکیه کوبه استفاده کنید.

 

درباره کوبه

کوبه یک بانک اطلاعات املاک است که اطلاعات جامعی از املاک فروشی در ترکیه و قبرس شمالی را در اختیار متقاضیان خرید ملک قرار می‌دهد.

© 2021 کلیه حقوق برای گروه کوبه محفوظ میباشد. طراحی سایت یاس کیش