موزه پرا

موزه پرا استانبول

موزه پرا در استانبول یکی از غنی‌ترین و حیرت‌انگیز‌ترین موزه‌های این شهر است که مجموعه زیبا و دیدنی از نقاشی‌های تاریخی متعلق به سه قرن گذشته را در خودش جای داده است.

این موزه در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد. نکته جالب درباره این موزه که به جذابیت آن افزوده، در ساختمانی ۵ طبقه که در گذشته متعلق به هتل بریستول بوده واقع شده است.

پس از بازسازی فضا و دکوراسیون داخلی ساختمان و تجهیز آن برای استفاده با کاربری موزه، ترکیب جالب توجه و زیبایی از المان‌های مدرن و به روز در کنار معماری سنتی و تاریخی بنا به وجود آمد ولی نمای خارجی آن تغییر نکرد.
بیشتر آثار موزه در دسته‌بندی نقاشی قرار دارند. پرا، موزه‌ای تقریبا مدرن است و بیشتر آثار قرار گرفته در آن، از قرن نوزدهم و به بعد متولد شده‌اند.

از جمله نمایشگاه‌ها و مجموعه‌های دائمی موزه می‌توان به «مجموعه شرق‌شناسی»، «مجموعه عثمان حمدی بی»، «پرتره‌های امپراتور»، «جهان‌های موازی»، «سفیران و نقاشان» و مجموعه «استانبول، شهر رویا» اشاره کرد. در هر یک از این بخش‌ها آثار زیبا و ارزشمندی به نمایش در آمده است که بسیار تماشایی هستند.

برای خرید ملک در استانبول می توانید از سایت املاک ترکیه کوبه استفاده کنید.

 

درباره کوبه

کوبه یک بانک اطلاعات املاک است که اطلاعات جامعی از املاک فروشی در ترکیه و قبرس شمالی را در اختیار متقاضیان خرید ملک قرار می‌دهد.

© 2021 کلیه حقوق برای گروه کوبه محفوظ میباشد. طراحی سایت یاس کیش