پردرآمدترین شغل آزاد در ترکیه

پردرآمدترین شغل آزاد در ترکیه

تأسیس یا افتتاح مغازه در کشور ترکیه

هنگام آشنا شدن یا پردرآمدترین شغل آزاد در ترکیه می توانید به افتتاح مغازه فکر کنید. برای شروع فعالیت یک تجارت در کشور ترکیه، ابتدا باید شرکتی در زمینه کارتان در این کشور ثبت کنید و بعد از خرید یا اجاره مکان خود، کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کنید. قیمت خرید و اجاره در شهرهای مختلف ترکیه به دلیل شرایط توریستی و جمعیتی متفاوت است. مراحل افتتاح یک مغازه در ترکیه به شرح زیر است.

  • مشخص‌کردن محلی برای شرکت یا مغازه خود
  • تهیه مجوز وزارت کار از کشور ترکیه
  • تهیه شماره مالیاتی باتوجه‌به آدرس محل اقامت خود
  • ثبت شرکت در سازمان بازرگانی
  • ارائه مدارک موردنیاز به شهرداری یا فرمانداری آن شهر

شغل پردرآمد آرایشگری در کشور ترکیه

آرایشگری یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین شغل آزاد در ترکیه محسوب می‌شود، زیرا سالانه تعداد زیادی از توریست‌ها جهت دریافت خدمات زیبایی و آرایشگری به این کشور سفر می‌کنند. اقامت ترکیه از طریق اخذ ویزای آرایشگری و یا استخدام در این شغل توسط یک کارفرما، امکان‌پذیر است. مدت ویزای آرایشگری یک‌ساله است اما در صورت به توافق رسیدن با کارفرمای خود می‌توانید آن را به مدت دو سال تمدید کنید.

مشاغل خانگی پردرآمد در کشور ترکیه

امروزه با هموار شدن مسیر درآمدزایی در خانه از طریق بستری به نام اینترنت، کار در منزل یکی از پرطرف‌دارترین مشاغل محسوب می‌شود. شما می‌توانید حتی در خانه با راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی در کشور ترکیه از درآمد خوبی بهره‌مند شوید. در ادامه به معرفی چند مشاغل خانگی پردرآمد در ترکیه می‌پردازیم.

  • آشپزی و شیرینی‌پزی
  • ساخت زیورآلات و جواهرات
  • ارائه خدمات آرایشی در منزل
  • آموزش زبان و دروس دیگر به‌صورت آنلاین و حضوری در منزل
  • بازاریابی در منزل
  • اینفلوئنسری

ترکیه کشوری است که مهاجران زیادی را در خود جای‌داده است. سالانه از سراسر جهان، مخصوصاً کشور ایران مردم با اهداف مختلف وارد این کشور می‌شوند. اهدافی مانند سرمایه‌گذاری یا کار در ترکیه، تحصیل در ترکیه و... . اگر قصدتان از مهاجرت به ترکیه، داشتن شغلی پردرآمد است، در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی پردرآمدترین شغل آزاد در ترکیه بپردازیم. اگر قصد کار و اقامت در ترکیه را دارید، باید برای ویزای کاری اقدام کرده باشید و با خرید خانه ترکیه اقامت این کشور را به دست آورید. پیداکردن شغل برای شخصی که تازه به این کشور مهاجرت کرده است، ممکن است کمی دشوار باشد. ازاین‌رو داشتن رزومه شغلی، کسب مهارت و داشتن مدارک تحصیلی گام بزرگی به‌سوی یافتن مشاغل بزرگ است.

چند مورد از پردرآمدترین شغل آزاد در ترکیه

مشاغل آزاد زیادی در ترکیه وجود دارد که با سرمایه‌های متفاوتی می‌توان آن‌ها را راه‌اندازی کرد. در ادامه به معرفی چند نمونه از پردرآمدترین مشاغل آزاد در کشور ترکیه می‌پردازیم.

راه‌اندازی رستوران ایرانی در ترکیه پردرآمدترین شغل آزاد در ترکیه

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری و خرید خانه در ترکیه هستید، راه‌اندازی رستوران و توزیع مواد غذایی یکی از پردرآمدترین شغل آزاد در ترکیه محسوب می‌شود. همچنین افتتاح کافه یا بوفه‌های غذا و نوشیدنی در کشور ترکیه، بسیار پررونق است و از محبوب‌ترین مشاغل آزاد در این کشور محسوب می‌شود. مراحل افتتاح رستوران در ترکیه، درمورد همه رستوران‌ها یکسان است. در ابتدا برای شروع هر فعالیتی در این کشور، باید شرکتی در آن زمینه ثبت کنید و سپس اقدام به خرید یا اجاره مکانی برای شغل خود کنید. شهرهای بزرگی چون آنکارا، ازمیر و استانبول مکان‌های مناسبی برای تأسیس رستوران است.

ثبت شرکت در ترکیه یک شغل آزاد

روند ثبت یک شرکت در کشور ترکیه بسیار ساده است و می‌توانید به‌راحتی و با افتتاح یک حساب بانکی در بانک این کشور و استخدام چند نیروی کار، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید. در کشور ترکیه قانون شرکت‌های آن بر اساس اصل حقوق برابر است و به سرمایه‌گذاران بین‌المللی همان حقوق و تکالیفی را در نظر می‌گیرند که برای شرکت‌های محلی خود در نظر دارند.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم چند نمونه از پردرآمدترین شغل آزاد در ترکیه را به طور مختصر بررسی کنیم. چرا که خرید ویلا در ترکیه به پول ایران کار زیبایی است و ایرانی های زیادی در آرزوی این هدف هستند. باید در نظر داشته باشید که در طی‌کردن مسیر شغلی موردنظرتان در هر کشوری باید مقدماتی را انجام دهید، مهم‌تر از همه باید صبور باشید تا به آنچه که می‌خواهید برسید. اگر شما سرمایه‌ای دارید و می‌خواهید در کشور ترکیه مشغول به کار شوید، بهتر است ابتدا اطلاعات و مهارت کافی در زمینه شغل موردنظرتان کسب نمایید تا باتوجه‌به شرایط و سرمایه موجود، بتوانید یک انتخاب درست و هوشمندانه داشته باشید.  

بهترین شغل آزاد در ترکیه چیست ؟

یکی از بهترین شغل های آزاد در ترکیه آرایشگری هست، شما می توانید با مراجعه با سایت کوبه از متخصصین ما در این زمینه راهنمایی های لازم را بگیرید. 

راه اندازی رستوران در ترکیه چه میزان درآمد دارد؟  

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری و خرید خانه در ترکیه هستید، راه‌اندازی رستوران و توزیع مواد غذایی یکی از پردرآمدترین شغل آزاد در ترکیه محسوب می‌شود. همچنین افتتاح کافه یا بوفه‌های غذا و نوشیدنی در کشور ترکیه، بسیار پررونق است و از محبوب‌ترین مشاغل آزاد در این کشور محسوب می‌شود.

 

مناطق استانبول

درباره کوبه

کوبه یک بانک اطلاعات املاک است که اطلاعات جامعی از املاک فروشی در ترکیه و قبرس شمالی را در اختیار متقاضیان خرید ملک قرار می‌دهد.

© 2021 کلیه حقوق برای گروه کوبه محفوظ میباشد. طراحی سایت یاس کیش