منطقه چاتالجا

منطقه چاتالجا استانبول

چاتالجا بزرگترین منطقه استانبول می باشد که در مرز غربی بخش اروپایی استانبول واقع شده است. همسایگان این منطقه از شرق آرناووتکوی، از جنوب شرق بویوک چکمجه و از جنوب سیلوری می باشند.

چاتالجا از شمال دارای نوار ساحلی با دریای سیاه و از شرق با استان تکیر داغ همسایه می باشد.

مساحت آن 1040.42 کیلومتر مربع و طبق آمار سال 2020 دارای 74.975 نفر جمعیت است. این محدوده در سال 1926 به یک منطقه تبدیل و به استانبول متصل گردیده است.
بیشتر افرادی که در چاتالجا زندگی می کنند یا کشاورز هستند و یا کسانی هستند که دارای خانه های ییلاقی (اقامتگاههای تابستانی) می باشند.

این منطقه تفریحی میزبان بسیاری از مردم است که از آن جهت تفریح آخر هفته استفاده می کنند و در میان کسانی که دوست دارند اردو بزنند و مکانهای زیبا را در فضای باز جستجو کنند، محبوب است.

بسیاری از خانواده ها از استانبول در تعطیلات آخر هفته برای پیاده روی در جنگل ها یا پیک نیک به چاتالجا می آیند. پارک ملی جیلینگز و تفریحگاه ساحلی یالیکوی در منطقه چاتالجا، جزو مقاصد آخر هفته مورد علاقه استانبولی ها هستند که از شهرت فراوانی نیز برخوردار می باشند. 

برای خرید ملک ارزان در استانبول می توانید از سایت املاک ترکیه کوبه استفاده کنید.

 

درباره کوبه

کوبه یک بانک اطلاعات املاک است که اطلاعات جامعی از املاک فروشی در ترکیه و قبرس شمالی را در اختیار متقاضیان خرید ملک قرار می‌دهد.

© 2021 کلیه حقوق برای گروه کوبه محفوظ میباشد. طراحی سایت یاس کیش