منطقه بایرام پاشا

منطقه بایرام پاشا استانبول

بایرام پاشا یک منطقه شهری سنتی در مرکز بخش اروپایی استانبول است. همسایگان این منطقه از غرب اسن لر و از جنوب زیتین بورنو، از جنوب شرق ایوب سلطان و از شمال شرق قاضی عثمان پاشا می باشند.

مساحت آن 5.9 کیلومتر مربع و طبق آمار سال 2020 دارای 269.950 نفر جمعیت است. این منطقه در سال 1990 از منطقه ایوب سلطان منفک شد.
این منطقه در ابتدا ساختار اقتصادی مبتنی بر کشاورزی داشت ولیکن کارخانه های موجود در منطقه از سال 1950 به بعد منطقه را به منطقه ای صنعتی تبدیل کردند.

به نحوی که پس از سال 1970 به دلیل شهرنشینی سریع و مهاجرت شدید، به منطقه ای با اقتصادی متمرکز بر صنعت و تجارت تبدیل شد که هم اینک هیچ قطعه کشاورزی در این منطقه وجود ندارد. 
این منطقه در حال گذار از تصویر بزرگ و قدیمی خود به یک تصویر مدرن است. بایرام پاشا با خیابان ها و خیابان هایش مانند شهری کاملاً برنامه ریزی شده به نظر می رسد.کارفور و باهاوس، تورکوآزو، مرکز خرید فروم استانبول و فروشگاه IKEA زندگی تجاری منطقه را احیا کردند.

علاوه بر این، ترمینال بزرگ اتوبوس بین شهری استانبول، که یکی از مهم ترین نقاط حمل و نقل استانبول است، در این منطقه قرار دارد. همانطور که می دانید وجود ترمینال بین شهری یکی از امکانات بسیار مهم شهری محسوب می شود که در این منطقه قرار دارد.

برای خرید ملک ارزان در استانبول می توانید از سایت املاک ترکیه کوبه استفاده کنید.

 

درباره کوبه

کوبه یک بانک اطلاعات املاک است که اطلاعات جامعی از املاک فروشی در ترکیه و قبرس شمالی را در اختیار متقاضیان خرید ملک قرار می‌دهد.

© 2021 کلیه حقوق برای گروه کوبه محفوظ میباشد. طراحی سایت یاس کیش