معرفی محله ماسلاک استانبول

معرفی محله ماسلاک استانبول: محل قرارگیری این محله که در منطقه Sariyer، یکی از معتبرترین محله‌های استانبول قرار دارد مشرف به جنگل‌های Sariyer در شمال شرقی استانبول اروپایی است. حدود 5 دقیقه با تنگه معروف بسفر فاصله دارد. این تنگه بخش اروپایی و آسیایی استانبول را از هم جدا می‌کند. در ادامه معرفی محله ماسلاک استانبول باید گفت که این منطقه زیبا از میدان معروف تقسیم 10 کیلومتر، از فرودگاه سابیها گوکچن در انتهای آسیایی استانبول، 46 کیلومتر و از فرودگاه جدید استانبول 35 کیلومتر فاصله دارد. اگر به دنبال قیمت آپارتمان استانبول هستید در این منطقه نیر می توانید با قیمت های مناسب روبرو شوید. تا به امروز، این منطقه بزرگان، مشاهیر و بازرگانان زیادی را به خود جذب کرده است. این روند که درگذشته آغاز شده به دلیل سکنی گزیدن اشراف، شاهزادگان و سلاطین عثمانی در این منطقه زیبا بوده است. به همین علت بسیاری موزه و کاخ دیدنی در این محله وجود دارد که می‌توانید از آنها دیدن کنید.

مزایای خرید مسکن در ماسلاک

در ادامه معرفی محله ماسلاک استانبول باید به زیبایی بی‌چون‌وچرای آن اشاره کرد. این منطقه با زیبایی شهری قابل‌توجه، آسمان‌خراش‌ها، مجتمع‌های غول‌پیکر و خانه‌هایی با معماری چشم‌نواز و خلاقانه در استانبول خودنمایی می‌کند. این منطقه در تاریخ غنی خود شامل بازسازی‌ها و شکوفایی‌های بسیاری بوده است. خرید اپارتمان در ماسلاک استانبول تجربه زیبایی خواهد بود. این اتفاقات، آن را در این دوران به اولین مرکز سرمایه‌گذاری در استانبول و یکی از بزرگ‌ترین مناطق توسعه املاک و مستغلات در این شهر تبدیل کرده است. ماسلاک با میزبانی از بازارها، مراکز خرید بزرگ، شبکه حمل‌ونقل، مدارس و دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

معرفی محله ماسلاک استانبول

ابتدایی‌ترین قدم برای معرفی محله ماسلاک استانبول، معرفی آن به نام مهم‌ترین مرکز تجاری در استانبول و به‌طورکلی در ترکیه است. این منطقه به دلیل سرزندگی و قرار داشتن در میانه دو طرف آسیایی و اروپایی استانبول از نظر سرمایه‌گذاری و بازده مالی بالا یکی از درخشان‌ترین مراکز تجاری محسوب می‌شود. برای خرید ملک در ترکیه استانبول این محله یکی از بهترین هاست. زیرساخت‌های غنی، آسمان‌خراش‌ها و برج‌های تجاری بزرگ که با طراحی‌های مدرن و معاصر متمایز شده‌اند منطقه تجاری بسیار غنی‌ای را برای کارآفرینان فراهم می‌کند. تمام این موارد در معرفی این شهر، آن را به یک مرکز تجاری معتبر برای شرکت‌ها و هتل‌های بزرگ جهانی تبدیل می‌کند. منطقه ماسلاک را امروزه «شهر ثروتمندان» می‌نامند و محل استقرار تاجران و بازرگانان بزرگی است.

معرفی محله ماسلاک استانبول: دیدنی‌ها

ماسلاک یکی از متمایزترین مراکز گردشگری استانبول است. این معروفیت را به‌واسطه ساختمان‌ها و زیبایی‌شناسی با قدمتش به دست آورده است. معرفی محله ماسلاک استانبول بدون اشاره به مراکز خرید، کافه‌ها، بازارها، خیابان‌های پرجنب‌وجوش و همچنین فضایی پر از آسایش و احساس نشاط دائمی معنایی ندارد. موقعیت این محله در نزدیکی مکان‌های دیدنی و معروف استانبول قرار دارد، مانند: پل فاتح سلطان محمت. این پل بر روی تنگه بسفر است و یکی از پل‌های برجسته‌ای است که استانبول اروپایی را به آسیایی متصل می‌کند. اگر قصد خرید خانه لاکچری در استانبول را دارید این منطقه محله بسیار خوبی خواهد بود.

غرفه مسلک

این غرفه در زمان سلطان محمود دوم ساخته شد. در زمان سلطان عبدالعزیز تکمیل شد تا شکل کنونی خود را بگیرد.

جنگل بلگراد

جنگل‌های بلگراد یکی از زیباترین پارک‌های استانبول هستند. این پارک‌های جنگلی یکی از جذاب‌ترین و پر طرف‌دارترین مکان‌های توریستی محله ماسلاک استانبول است که تمام جوانب تفریح و آرامش را برای بازدیدکنندگان، چه محلی‌ها چه گردشگران فراهم می‌کند.

مرکز خرید وادستانبول

این مرکز خرید به دلیل ارتفاع، ازدحام و مساحت 103000 مترمربعی یکی از مهم‌ترین بازارهای تجاری استانبول است. نام‌ها و برندهای جهانی زیادی نیز در این مرکز خرید وجود دارد.

مدارس و دانشگاه‌ها در مسلک

این منطقه دارای مؤسسات آموزشی بسیاری از جمله مدارس، مؤسسات و دانشگاه‌ها است. فرایند آموزشی عنوان شده در معرفی محله ماسلاک استانبول شامل مراحل زیر است: مهدکودک، ابتدایی، مقدماتی که به انواع مدارس به‌صورت زیر تقسیم می‌شود: دولتی، خصوصی،مدارس امام جماعت، مدارس معروفی چون مدرسه بسفر، مدرسه بریتانیا و دانشگاه فنی استانبول که از قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های این شهر است در معرفی محله ماسلاک استانبول جای می‌گیرد. دانشگاه‌های معروفی در 9 کیلومتری محله ماسلاک وجود دارد که معروف‌ترین آنها دانشگاه خصوصی باهچه شهیر است. این دانشگاه در سال 1998 تأسیس شد. یکی از شناخته‌شده‌ترین دانشگاه‌های ترکیه محسوب می‌شود که دانشجویان بیش از 45 کشور جهان در آن مشغول به تحصیل هستند. در انتها باید گفت امروزه سرمایه‌گذاری در ماسلک به‌عنوان تضمین آینده املاک و مستغلات محسوب می‌شود. سرزندگی روزافزون منطقه در سایر سطوح اقتصادی مانند گردشگری نیز به ارزش این منطقه می‌افزاید. این امر باعث شد تا شرکت‌های ساختمانی مسئول ساخت مجتمع‌های مسکونی و تجاری عظیمی شوند و برای جلب رضایت خریداران و سرمایه‌گذاران، به طرح‌ها یک چرخش خلاقانه جذاب در ساخت‌وساز و مهندسی بدهند.

مناطق استانبول

درباره کوبه

کوبه یک بانک اطلاعات املاک است که اطلاعات جامعی از املاک فروشی در ترکیه و قبرس شمالی را در اختیار متقاضیان خرید ملک قرار می‌دهد.

© 2021 کلیه حقوق برای گروه کوبه محفوظ میباشد. طراحی سایت یاس کیش