شغل تعمیرات مبایل در ترکیه

شغل تعمیرات موبایل در ترکیه

تقاضای گوشی موبایل در سراسر جهان رو به افزایش است. باتوجه‌به افزایش هرروزه قیمت انواع تلفن‌های همراه، افراد ترجیح می‌دهند تا گوشی خود را تعمیر کنند. بازار کار شغل تعمیرات موبایل در ترکیه نیز مانند دیگر کشورهای جهان، رونق قابل‌توجهی داشته است. در این مقاله نیز به بیان مزایای این شغل در کشور ترکیه پرداخته شده و تمامی جوانب آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خرید آپارتمان ترکیه / معرفی شغل تعمیرات موبایل

به‌طورکلی، لوازم الکترونیکی طول عمری مشخصی داشته و قطعاً بعد از گذشت مدت‌زمان مشخصی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو خواهد شد. ازآنجایی‌که اکثر افراد بودجه کافی برای خرید دوباره این لوازم الکترونیکی را ندارند، به دنبال تعمیر دوباره آن‌ها هستند. این مورد در گوشی‌های موبایل نیز مستثنی نخواهد بود. سیستم سخت‌افزاری گوشی‌های موبایل شامل قطعات متعددی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به برد اصلی و خازن‌های ظریف و حساس اشاره کرد.

اغلب افراد برای تعمیر مشکلات سخت‌افزاری و قطعات موبایل خود به تعمیرکار مراجعه کرده‌اند و حدوداً از درآمد این شغل اطلاع دارند. باتوجه‌به پیشرفت تکنولوژی در زمینه تلفن همراه و سیستم‌های کامپیوتری در طی سال‌های اخیر، میزان استفاده از گوشی‌های موبایل سیر صعودی داشتند. هرروزه به تعداد کاربران این ابزار هوشمند اضافه می‌شود.

همین مورد دلیلی بر افزایش درآمد شغل تعمیرات موبایل در ترکیه و دیگر کشورها بوده و می‌توان به این نتیجه رسید که آینده شغلی بسیار روشنی در انتظار خواهد بود. برای افرادی که در فکر مهاجرت هستند، باید به این نکته توجه داشته باشند که شغل تعمیرات موبایل در ایران و دیگر کشورها و شهرها، بازار کار بسیار خوبی دارد.

ویلا در ترکیه خرید

تعمیرکار موبایل

تعمیرکار موبایل به فردی گفته می‌شود که بتواند تمامی ایرادات و مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گوشی تلفن همراه را به طور کامل شناسایی کرده و سپس با کمترین هزینه ممکن، تعمیرات را برای مشتری انجام دهد. برای انجام این کار، تعمیرکار نیاز به اطلاعات کامل و جامعی از موبایل تعمیراتی داشته و باید با کاربردهای آن، قطعات الکترونیک و دیگر اجزای سازنده موبایل آشنایی داشته باشد.

خرید خانه در ترکیه به لیر

رونق شغل تعمیرات موبایل در ترکیه

در قیمت قبلی نیز تا حدودی دررابطه‌با شغل تعمیرات موبایل در ترکیه توضیح داده شد. همان‌طور که مشخص است با حضور در عصر ارتباطات، افراد زیادی شغل خود را شبکه‌های اجتماعی و گوشی‌های موبایل خود گسترش داده‌اند. شاید بتوان گفت تمامی افراد در سراسر جهان، از کودک تا افراد سالمند، حداقل یک ساعت از وقت خود را در روز به موبایل هوشمند اختصاص می‌دهند.

برای انجام بسیاری دیگر از کارهای روزمره، نظیر عکاسی، گوش‌کردن به موسیقی، گپ زدن با دوستان به‌صورت آنلاین و مجازی، ارسال و دریافت فایل‌های مختلف، گوشی‌های موبایل کاربرد زیادی دارند. با اشاره به‌تمامی این موارد، می‌توان در نظر داشت که در حال حاضر نبود گوشی موبایل، حتی برای یک روز، می‌تواند فرد را دچار مشکلات بسیاری کند. مخصوصاً که در سال‌های اخیر و با شیوع بیماری کرونا، تقاضا برای داشتن موبایل هوشمند بیش از گذشته افزایش داشت و افراد زیادی به دنبال خرید گوشی موبایل و سیستم کامپیوتر جدید و به‌روز بوده‌اند.

قیمت خانه ترکیه

درآمد شغل تعمیرات موبایل در ترکیه

میزان درآمد این شغل در ترکیه باتوجه‌به منطقه و شهر متغیر خواهد بود و به میزان مهارت و دانش فرد نیز بستگی دارد. مطمئناً هرچه فرد مهارت بالاتری در شغل خود داشته باشد، درآمد آن نیز بیشتر خواهد شد. از دیگر مواردی که می‌تواند در میزان درآمد تأثیرگذار باشد، شامل ساعت کاری بیشتر، مشتری‌مداری و داشتن تبلیغات مناسب خواهد بود.

به‌طورکلی اگر درآمد شغل تعمیرات موبایل در ترکیه و شهر استانبول را در نظر گرفت، یک تعمیرکار موبایل می‌تواند در این شهر به طور میانگین، ماهیانه 7 هزار لیر درآمد داشته باشد. البته درآمد این شغل در اروپا و آمریکا به نسبت ترکیه بیشتر بوده و رونق بالاتری دارد. البته شغل تعمیرات موبایل در سراسر جهان به‌عنوان یک شغل چالش‌برانگیز می باشد. تعمیرکار باید دانش خود را روزبه‌روز ارتقا دهد تا بتواند پاسخگوی نیازهای تمامی مشتریان باشد.

مزایای شغل تعمیرات موبایل در ترکیه

امروزه و باتوجه‌به شرایط موجود، افرادی که مهارت و دانش کافی در زمینه تعمیرات گوشی موبایل را دارند، به دنبال کار در این زمینه در کشور ترکیه هستند. با توجه به‌تمامی این موارد، شغل تعمیرات موبایل در ترکیه مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. از جمله این مزایا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • کسب سود بالا با تعمیر نمودن گوشی‌های موبایل مختلف
  • شغل تعمیرات، از جمله مشاغل پویا و پرچالش بوده که تعمیرکار باید هرروزه نکات بیشتری را آموزش ببیند و در نتیجه مهارت او افزایش می‌یابد.
  • این شغل، برخلاف دیگر شغل‌های تعمیراتی، پرستیژ کاری مناسبی داشته و تعمیرکاران از شغل خود لذت می‌برند.

هزینه خرید خانه در ترکیه

مدرک بین‌المللی شغل تعمیرات موبایل

تعمیرکاران می‌توانند برای داشتن اعتبار بیشتر در زمینه کاری خود، مدرک بین‌المللی در زمینه تعمیرات موبایل را اخذ نمایند. برای داشتن این مدرک، تعمیرکار باید در ابتدا یک مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای داشته باشد. با سپری کردن دوره‌های آموزشی ویژه، می‌تواند آن را کسب کند. از جمله ویژگی‌های مدرک بین‌المللی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • مدرک بین‌المللی شغل تعمیرات موبایل در ترکیه و دیگر کشورها قابل ترجمه خواهد بود.
  • مدرک رسمی فنی و حرفه‌ای، دارای یک کد بین‌المللی بوده که در 186 کشور جهان اعتبار دارد.
  • با استفاده از این مدرک می‌توان از تسهیلات خوداشتغالی بانک‌ها بهره‌مند شد.
  • دریافت پروانه کسب، از طریق این مدرک امکان‌پذیر خواهد بود.

مناطق استانبول

درباره کوبه

کوبه یک بانک اطلاعات املاک است که اطلاعات جامعی از املاک فروشی در ترکیه و قبرس شمالی را در اختیار متقاضیان خرید ملک قرار می‌دهد.

© 2021 کلیه حقوق برای گروه کوبه محفوظ میباشد. طراحی سایت یاس کیش