راهنمای خرید خانه در مانیسا

مانیسا بهترین شهر برای خرید خانه در ترکیه

راهنمای خرید خانه در مانیسا، موضوع مقاله ما است. مانیسا یکی از بهترین شهرها و استان‌های ترکیه برای زندگی مهاجران به ویژه ایرانیان است. این شهر تاریخی یکی از مقاصد گردشگری در نواحی غربی ترکیه محسوب می‌شود که به دلیل نزدیکی به شهر ازمیر و داشتن زمین‌های کشاورزی حاصلخیز خیلی سریع در ابعاد مختلف پیشرفت کرده است. از ملاک‌های اصلی سرمایه‌گذاران خارجی برای خرید خانه در مانیسا، آب‌وهوای مدیترانه‌ای، نزدیکی به ساحل، دسترسی به راه‌آهن و پیشرفت صنعت و تجارت در این استان است. بنابراین مانیسا امروزه به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی ترکیه محسوب می‌شود و برند معروف وستل که در زمینه تولید لوازم خانگی و تجهیزات دفاعی فعالیت دارد، در این شهر صنعتی و تجاری قرار دارد. از آنجایی که بیشتر جمعیت استان مانیسا را مسلمانان شیعه و سنی تشکیل می‌دهند، ایرانیان بسیاری خواهان زندگی در این منطقه ترکیه هستند. از مهمترین جاذبه‌های تاریخی مانیسا ترکیه می‌توان به مسجد سلطان، تپه‌مزار، شهر باستانی آیگای، موزه مانیسا و کلیسای فیلادلفیا سیزان اشاره کرد. پس اگر شما هم قصد خرید خانه در مانیسا را دارید و نسبت به انتخاب بهترین استان و شهر ترکیه برای سرمایه‌گذاری دچار تردید هستید، با ما تا انتهای مطلب راهنمای خرید خانه در مانیسا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این شهر در حال پیشرفت و توسعه و خرید املاک در ترکیه کسب کنید.

قیمت خرید خانه در مانیسا

در ادامه راهنمای خرید خانه در مانیسا به این نکته خواهید رسید که چه ویژگی‌ها و امتیازاتی در قیمت خانه مؤثر خواهد بود تا براساس آن نسبت به سرمایه‌گذاری در این منطقه ترکیه اقدام کنید. بهتر است که بدانید قیمت خانه در مانیسا در سال‌های اخیر به دلیل استقبال سرمایه‌گذاران خارجی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. به طور کلی، قیمت خرید خانه‌‌های آپارتمانی و ویلایی یک تا شش خوابه‌ در مانیسا با حداقل متراژ 80 متر و حداکثر 600 متری در مناطق مختلف مانیسا ترکیه (منطقه ساروهانلی) از 50 هزار لیر شروع می‌شود. در برخی مناطق مانند یونوس ‌امره به بیش از 5.5 میلیون لیر نیز می‌رسد. به طور کلی قیمت آپارتمان در ترکیه به نسبت مناطق آن متغیر است. اما به طور میانگین ​​قیمت یک خانه 100 مترمربعی در مانیسا ترکیه طبق شاخص املاک و مستغلات در سال 2020، بین 170 هزار تا 300 هزار لیر برآورد می‌شود. بنابراین قیمت خرید خانه در مانیسا نسبت به دیگر شهرهای ترکیه ارزان‌تر است. مانیسا از نظر معماری جزو یکی از مدرن‌ترین شهرهای کشور ترکیه به شمار می‌رود. البته قیمت خانه در مناطق مختلف مانیسا بستگی به متراژ، محله، امکانات، سن بنا و غیره دارد. کلا قیمت خانه در ترکیه به موارد زیادی بستگی دارد.

مزایای خرید ملک در مانیسا

اگر دنبال این هستید که بدانید که مزیت خرید خانه در مانیسا ترکیه چیست؟ این بخش از راهنمای خرید ملک در مانیسا را مطالعه کنید. بدون تردید با خرید املاک در مانیسا می‌توانید از بسیاری از امکاناتی که برای داشتن یک زندگی ایده‌آل لازم است، برخوردار شوید. ترکیه یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک محسوب می‌شود که سالانه سرمایه‌های بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. در این میان از مهم‌ترین مزایای خرید خانه در شهر مدرن مانیسا ترکیه می‌توان به پایین بودن هزینه‌های زندگی، کیفیت بالای زندگی و خدمات، ثبات اقتصادی، تضمین سرمایه‌گذاری، قابلیت دسترسی به حمل‌ونقل آسان به‌ویژه راه‌آهن، خرید اقساطی خانه و غیره اشاره کرد. همچنین با خرید ملک در مانیسا می‌توانید از مزایای خرید ملک در ترکیه و گرفتن اقامت برخوردار شوید.

بهترین مناطق مانیسا برای خرید ملک

پیش از اینکه اقدام به خرید ملک در مانیسا کنید باید بهترین محله‌های این استان را برای خرید خانه از ترکیه شناسایی کنید. مانیسا از شهرهای مهم تجاری و صنعتی ترکیه محسوب می‌شود که در چند سال اخیر موفق به جذب بسیاری از گردشگران و مهاجران شده است. جمعیت این استان حدود 1.5 میلیون نفر است که در 17 منطقه و 1089 محله آن ساکن شده‌اند. در این میان از مهم‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای این استان می‌توان به یونس امره، آک‌حیصار، شهزاده لر، تورقوتلو و صالیحلی اشاره کرد. این شهرها برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی هستند. در ادامه بحث راهنمای خرید املاک در مانیسا باید بدانید که بر اساس قانون شهروندی ترکیه، سرمایه‌گذاران خارجی درصورتی‌که در یکی از شهرهای ترکیه اقدام به خرید ملکی به ارزش ۲۵۰ هزار دلار امریکا کنند از حق شهروندی و پاسپورت و اقامت این کشور بهره‌مند خواهند شد. براین‌اساس سالانه ایرانیان بسیاری باهدف اخذ شهروندی ترکیه در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند. بیشترین ترجیح، سرمایه‌گذاران خارجی برای خرید خانه در ترکیه شهرهای استانبول، آنتالیا، کوجالی، ساکاریا، مانیسا و آفیون است. براین‌اساس مانیسا در رتبه پنجم تقاضای خرید ملک در کشور ترکیه قرار دارد.

بهترین ملک در مانیسا

اگر قصد مهاجرت یا سرمایه‌گذاری با خرید خانه در مانیسا ترکیه را دارید، قبل از هر کاری باید ویژگی‌های خانه‌های این استان را به‌خوبی بشناسید. سپس باتوجه‌به آنها بهترین گزینه را باتوجه‌به نیازهای خود انتخاب کنید. این استان به دلیل مدرن بودن دارای آپارتمان‌های مسکونی بسیاری است که باتوجه‌به تنوع قیمت با طراحی‌های جذاب، برای خریداران علاقه‌مند به سبک‌های مختلف مناسب است. در مانیسا می توانید با توجه به قیمت آپارتمان در ترکیه به تومان، آپارتمان های زیبا خریداری کنید. این آپارتمان‌ها در ابعاد و متراژهای مختلف به‌صورت انبوه‌سازی تولید و عرضه شده‌اند. در بحث راهنمای خرید خانه در مانیسا به شما پیشنهاد می‌کنیم که خانه‌ها و آپارتمان‌هایی که دارای ویژگی‌ها و خدماتی همچون استخرهای شنا، سونا، مراکز تناسب اندام و باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، خدمات نظافت، مراقبت و نگهداری ساختمان‌ها، باغ‌های خصوصی و زمین‌های بازی و غیره هستند را ملاک برای خرید قرار دهید. در ضمن هر چه یک ملک دارای امکانات بیشتری باشد به همان میزان بر قیمت آن افزوده می‌شود. استان مانیسا در مناطق زلزله‌خیز کشور ترکیه واقع شده است. هنگام خرید خانه در این استان باید به این نکته توجه داشته باشید که از استانداردهای لازم در برابر زلزله برخوردار باشد.

جمع‌بندی راهنمای خانه در مانیسا

با توجه به مطالبی که در ارتباط با راهنمای خرید خانه در مانیسا ارائه شد، میزان تقاضا برای خرید ملک در کشور ترکیه به ویژه شهر صنعتی و گردشگری مانیسا در سال‌های اخیر افزایش یافته است. بنابراین ملاک‌هایی مختلفی برای انتخاب بهترین منطقه برای خرید خانه در شهرهای مختلف ترکیه وجود دارد که بستگی به شرایط افراد دارد. البته مانیسا برای کسانی که قصد کار و فعالیت در یک حرفه را دارند بسیار گزینه خوبی است.  

مناطق استانبول

درباره کوبه

کوبه یک بانک اطلاعات املاک است که اطلاعات جامعی از املاک فروشی در ترکیه و قبرس شمالی را در اختیار متقاضیان خرید ملک قرار می‌دهد.

© 2021 کلیه حقوق برای گروه کوبه محفوظ میباشد. طراحی سایت یاس کیش