آکواریوم سی لایف

آکواریوم سی لایف استانبول

پس از آکواریوم بزرگ دبی، آکواریوم سی لایف استانبول یکی از زیباترین آکواریوم‌های آسیا و دنیا به حساب می‌آید.

این آکواریوم در یکی از معروف‌ترین و بزرگترین مراکز خرید استانبول به نام فروم استانبول در منطقه بایرام پاشا واقع شده است. این آکواریوم که در سال ۲۰۰۹ میلادی افتتاح گردیده است.

این آکواریوم دارای تونلی با ۸۳ متر طول است که بلندترین تونل در اروپا و پنجمین تونل آکواریمی در دنیا به حساب می‌آید. در این آکواریوم بیش از ۴۷ مخزن مختلف وجود دارد که در آن‌ها ۱۵هزار موجود دریایی از ۲۱ منطقه جهان به نمایش گذاشته شده است. در سی لایف ۱۵ گونه کوسه زندگی می کنند و تعداد آن ها به ۶۱ عدد می رسد. 
به طور خلاصه دیدنی های مجموعه های آکواریوم سی لایف عبارتند از: بزرگ ترین مجموعه کوسه اروپا، راهروی اقیانوسی و زیر آبی، تماشای غذادهی به ماهی ها و کوسه ها، لمس ستارگان دریایی، بخش عروس های دریایی که مدام رنگ عوض می‌کنند و درخشندگی خاصی به آکواریوم بخشیده‌اند و بخش تفریح و سرگرمی که کودکان در این بخش ماهی رویایی خود را نقاشی و رنگ می کنند، بعد از اسکن گرفتن، می توانند ماهی را که به صورت انیمیشنی در آکواریوم دیجیتال بصورت متحرک ببینند. 

آکواریوم سی لایف دارای امکانات کالسکه کودک یا صندلی معلول و اتاق های مراقبت از نوزاد، مسجد نیز می باشد. سی لایف استانبول همچنین دارای تنها مرکز خصوصی توانبخشی لاک پشت دریایی در ترکیه است.

آنها لاک پشت های زخمی دریایی را که در طبیعت پیدا شده اند را نگهداری و درمان می کنند. مهم‌ترین مشخصه این آکواریوم، موضوعی بودن آن است.

این یعنی در هر بخش آکواریوم می‌توانید شاهد موجودات دریایی مخصوص به یک منطقه خاص جغرافیایی باشید. به این ترتیب با قدم‌زدن درون آکواریوم، احساس می‌کنید در یک سفر دریایی کروز حضور دارید.

برای خرید ملک در استانبول می توانید از سایت املاک ترکیه کوبه استفاده کنید.

 


 

درباره کوبه

کوبه یک بانک اطلاعات املاک است که اطلاعات جامعی از املاک فروشی در ترکیه و قبرس شمالی را در اختیار متقاضیان خرید ملک قرار می‌دهد.

© 2021 کلیه حقوق برای گروه کوبه محفوظ میباشد. طراحی سایت یاس کیش