منطقه گونگورن

منطقه گونگورن استانبول

منطقه گونگورن استانبول کوچکترین مناطق شهری استانبول می باشد که در مرکز بخش اروپایی این شهر قرار دارد. همسایگان این منطقه از شرق زیتین بورنو، از جنوب باهچه لیولر و باکرکوی، از غرب باعجیلار و از شمال اسن لر می باشند.

مساحت آن 7.17 کیلومتر مربع و طبق آمار سال 2020 دارای 280.299 نفر جمعیت است. این محدوده در سال 1993 با جدا شدن از منطقه باکرکوی به یک منطقه مستقل تبدیل شد.
گونگورن منطقه ای صنعتی است که ساکنین آن بیشتر از طبقه کارگر می باشند. در منطقه گونگورن استانبول مراکز خرید عمده، انبارهای پوشاک و کفش و انبارها و دپوهای تولیدات ورزشی متعددی وجود دارد که این موضوع سبب مراجعات فراوان روزانه و شلوغی منطقه گردیده است.

مغازه های زیادی در این منطقه به خرید و فروش مشغول می باشند. مرتر مشهورترین محله گونگورن است که مرکز کارخانه های نساجی شهر و منطقه ای معروف با نقش مهمی در اقتصاد می باشد.

گونگورن

مرتر با کارگاه های متعدد کوچک و بزرگ خود حدود 40٪ صادرات نساجی ترکیه را تأمین می کند. منطقه گونگورن استانبول علاوه بر اینکه مرکز نساجی است، به یک مرکز خرید در فضای باز نیز تبدیل شده است. بدلیل ارائه گزینه های خرید بسیار زیاد با قیمت مناسب، بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب می کند.

آسان ترین روش دسترسی به منطقه گونگورن استانبول مترو است. ولی علاوه بر آن مجموعه خطوطی از اتوبوس ها و مینی بوس های از منطقه عبور می کنند که دسترسی به این منطقه را تسهیل کرده است.
 گونگورن با مساحت اندک خود منطقه کوچکی است. فرصت کمتری دارد تا خود را به عنوان محلی برای سرمایه گذاری یا برای سکونت مطرح کند. عملا نمی تواند با سایر مناطق در زمینه خرید، غذا و امکانات تفریحی رقابت داشته باشد.

علی رغم تلاش شورای محلی جهت سرمایه گذاری در بازار املاک و زیرساخت های حمل و نقل خود، این منطقه کماکان یک مقصد خانوادگی قشر کارگر می باشد.

برای خرید ملک ارزان در استانبول می توانید از سایت املاک ترکیه کوبه استفاده کنید.

 

 

درباره کوبه

کوبه یک بانک اطلاعات املاک است که اطلاعات جامعی از املاک فروشی در ترکیه و قبرس شمالی را در اختیار متقاضیان خرید ملک قرار می‌دهد.

© 2021 کلیه حقوق برای گروه کوبه محفوظ میباشد. طراحی سایت یاس کیش