خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

آیا شما هم به دنبال دستیابی به زندگی بهتر برای خود و فرزندان و خانواده خود هستید؟ خرید خانه در ترکیه راهی برای رسیدن به هدف‌های شماست، اما نگران چالش‌های پیش رو هستید؟ آیا می‌دانید برای خرید ملک در ترکیه گزینه‌های انتخابی بسیاری در شهرهای مختلف این کشور و با قیمت‌های متفاوت پیش روی شماست و برای خرید خانه ترکیه محدود به شهر خاصی مانند استانبول نیستید؟ بانک اطلاعات املاک کوبه بهترین خانه‌ها و واحدهای اداری ترکیه را به شما معرفی می‌کند. خانه‌هایی مطابق با پسند و خواست و بودجه شما. در ساخت آینده‌ای بهتر برای شما و فرزندانتان، همراه شماست.

همان‌طور که می‌دانید یکی از راه‌های گرفتن اقامت ترکیه، خرید خانه در ترکیه است. برای خرید ملک در ترکیه نیازی نیست راه دوری بروید و به گشت‌وگذار در شهرهای ترکیه بپردازید و هزینه و زمان خود را صرف دیدار از پروژه‌های مختلف مسکونی و اداری این کشور کنید. وب‌سایت بانک اطلاعات املاک کوبه همه اطلاعاتی را که در دیدار حضوری از یک ساختمان ممکن است برای شما حاصل شود، با جزئیات دقیق گردآوری کرده است. موقعیت مکانی و جغرافیایی واحدهای موردنظر را به نمایش می‌گذارند و انتخاب را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

گزینه‌های مختلف خرید خانه در ترکیه

برای انتخاب و خرید واحد مسکونی ترکیه ما گزینه‌های گوناگونی در اختیار شما قرار می‌دهیم. کافی است سری به سایت ما بزنید و با گشت‌وگذار در میان واحدهای مختلف، خانه موردعلاقه خود را پیدا کنید. برای خرید آن اقدام کنید. برای راحتی کار شما ما واحد‌های مختلفی را که در ترکیه به فروش می‌رسند را در دسته‌بندی‌های مختلفی به معرض تماشای شما گذاشته‌ایم. شما با دیدن املاک پربازدید می‌توانید به بیشترین علاقه‌مندی‌های خریداران ملک در ترکیه پی ببرید. البته ما املاک جدید برای فروش گذاشته شده را هم فراموش نکرده‌ایم. در کنار آنها پیشنهادات ویژه‌ای برای خرید ملک در ترکیه برای شما ارائه کرده‌ایم.

برای خرید آپارتمان در ترکیه کافی است نگاهی به دسته‌بندی سایت ما بیندازید. و با دیدن تصاویر و اطلاعات دقیق هر خانه از نظر متراژ و منطقه، ابتدا دیدی کلی نسبت به آن پیدا کنید. در صورت‌پسند اولیه، نقشه و پلان واحد ساختمانی موردنظر را به‌صورت دقیق ببینید. همچنین با دیدن فیلمی از بیرون و درون ساختمان، اطلاعات خود را درباره مبلمان و جایگاه قرارگیری واحد مسکونی یا تجاری در ساختمان و حتی در شهر موردنظر کامل کنید. البته ما راه میان‌بری هم برای انتخاب آسان پیش روی شما قرار داده‌ایم. با مدد از این روش کافی است اطلاعات ملک موردنظرتان را با مشخص‌کردن نام شهر، نوع ملک (آپارتمان، ویلا، یا زمین)، نوع کاربری (مسکونی، اداری، یا تجاری)، تعداد اتاق‌خواب، مساحت و حتی قیمت موردنظر در جدول، این امکان را به وب‌سایت ما بدهید تا هرآنچه در دسته‌بندی موجود است را برای شما به نمایش بگذارد.

قیمت خرید خانه در ترکیه

می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر متقاضی خرید آپارتمان در ترکیه، قیمت آن است. ابتدا باید این نکته را خاطرنشان کنیم که افراد با توانائی‌های مالی مختلف می‌توانند به خرید خانه ترکیه بپردازند. مانند همه کشورها، قیمت خرید خانه ترکیه در همه شهرها و مناطق جغرافیایی این کشور یکسان نیست. پس چنانچه شما در جست‌وجوی واحدهای ارزان‌تر هستید هم می‌توانید واحدهای فروشی در شهرهای دیگری غیر از استانبول را هم ببینید و ارزیابی کنید. البته لازم است این نکته را هم گوشزد کنیم. قیمت خرید خانه در محله‌های مختلف استانبول یا محله‌های مختلف هر شهر دیگری باز با یکدیگر متفاوت است. این مسئله انتخاب‌های متفاوتی پیش روی شما قرار می‌دهد.

عامل مؤثر دیگر در قیمت خرید ملک در ترکیه مساحت واحدهای تجاری یا مسکونی است. لازم به توضیح نیست که اندازه و مساحت ملک، عاملی بسیار مهم در تعیین قیمت خرید واحد مسکونی ترکیه است. یکی دیگر از گزینه‌های تعیین‌کننده قیمت نهایی خرید آپارتمان در ترکیه و همچنین خرید واحدهای اداری و تجاری، کیفیت ساخت و مواد و مصالح واحدها است. از این دیدگاه هم واحدهای مسکونی و اداری ترکیه، به نسبت کیفیت‌های ساخت متفاوتی که دارند، دارای قیمت‌های مختلفی هم هستند.

امکان انتخاب با بودجه‌های متفاوت را برای خرید خانه در ترکیه در اختیار شما قرار می‌دهند. بدین ترتیب شما برای پیداکردن واحد مسکونی یا تجاری موردنظر خود کافی است از امکانات وب‌سایت کوبه استفاده کنید. بدین گونه بهترین واحد اداری یا مسکونی متناسب با خواست و سلیقه و بودجه خود را بیابید و آن را خریداری کنید.

املاک کوبه 

بانک اطلاعات املاک کوبه شبکه متمرکز اطلاعات املاک ترکیه است. در سال 2020 آغاز به کارکرده و اطلاعات جامعی از املاک این کشور در اختیار متقاضیان خرید خانه در ترکیه قرار می‌دهد و به سمت کامل شدن اطلاعات و آمار پیش می‌رود. وب‌سایت کوبه با معرفی کردن خریدار و فروشنده به یکدیگر و دادن امکان تماس مستقیم به آنها از راه قراردادن نام، شماره تماس و نشانی وب‌سایت فروشنده به خریدار، قدم بزرگی در راه تحقق رؤیای بسیاری از مردم، یعنی خانه‌دار شدن در ترکیه و گرفتن اقامت ترکیه و درنتیجه، رسیدن به زندگی بهتر برمی‌دارد. خرید خانه را در ترکیه برای شما آسان‌تر می‌کند. بانک اطلاعات املاک کوبه خانه یا واحدهای اداری و تجاری مختلف را در شهرهای مختلف همسایه غربی ایران به شما معرفی می‌کند.

خریدن خانه در ترکیه و گرفتن اقامت

این سایت اطلاعاتی از شهرهای مختلف ترکیه و جاذبه‌های گردشگری آن می‌دهد و تصمیم‌گیری را برای خرید ملک در مناطق مختلف ترکیه آسان‌تر می‌کند. حتی شما را با شرایط تحصیل در ترکیه و رتبه جهانی دانشگاه‌های این کشور آشنا می‌سازد.

یکی از شهرهایی که به‌تفصیل در وب‌سایت کوبه مورد بررسی قرار می‌گیرد و منطقه‌ها و محله‌های اروپایی و آسیایی مختلف آن تفکیک می‌شود، شهر استانبول است. استانبول طرف‌داران زیادی در بین خریداران ملک در ترکیه دارد. این تقسیم‌بندی به طرف‌داران خرید واحدهای اداری و مسکونی این شهر کمک می‌کند. بهترین گزینه را از بین موارد دیگر، برگزینند و در نهایت خریداری کنند.

از طرف دیگر برای آگاهی خریداران ملک از همه اطلاعات موردنیاز خرید خانه در ترکیه، کوبه بانک اطلاعاتی خود را به زبان فارسی تنظیم کرده تا متقاضیان خرید واحد مسکونی ترکیه دغدغه ندانستن زبان ترکی استانبولی یا انگلیسی را نداشته باشند. بتوانند همه اطلاعات موردنیاز خرید خانه در ترکیه درباره خرید آپارتمان در ترکیه، جاذبه‌های گردشگری این کشور همسایه، امکان تحصیل و رتبه دانشگاه‌های آن، شیوه افتتاح حساب در این کشور و حتی روند تأسیس شرکت در ترکیه را به دست آورند. بدون دغدغه برای دستیابی به آینده‌ای بهتر برای خود و خانواده خود اقدام کنند.

مناطق استانبول

درباره کوبه

کوبه یک بانک اطلاعات املاک است که اطلاعات جامعی از املاک فروشی در ترکیه و قبرس شمالی را در اختیار متقاضیان خرید ملک قرار می‌دهد.

© 2021 کلیه حقوق برای گروه کوبه محفوظ میباشد. طراحی سایت یاس کیش